Zarezerwuj termin

Polityka Zwrotów i Reklamacji

 

Postanowienia ogólne

1.1. Polityka Zwrotów i Reklamacji określa zasady dotyczące zwrotów oraz procedury reklamacyjne dla usług świadczonych przez gabinet terapii manualnej HarMonia, dostępnych pod adresem https://harmoniakalisz.pl.

1.2. Administratorem danych oraz usługodawcą jest HarMonia Krzysztof Młynarczyk, z siedzibą ul. Dobrzecka 16/11 62-800 Kalisz, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 6181915685, REGON: 300836338.

Zwroty

2.1. Klient ma prawo do zwrotu pełnej kwoty zapłaconej za usługę w przypadku jej odwołania przez gabinet lub jeśli usługa nie została zrealizowana z winy gabinetu.

2.2. W przypadku rezygnacji z usługi przez klienta, zwrot przysługuje, jeśli rezygnacja nastąpiła najpóźniej 24 godziny przed umówionym terminem wizyty. W takim przypadku zwrot jest dokonywany w pełnej wysokości.

2.3. W przypadku rezygnacji z usługi przez klienta później niż 24 godziny przed umówionym terminem, gabinet ma prawo zatrzymać 50% wartości usługi jako opłatę manipulacyjną. 

2.4. W przypadku anulacji rezerwacji opłaconej systemem płatniczym online, zwrot środków zostanie zlecony w ciągu 14 dni roboczych. 

Reklamacje

3.1. Klient ma prawo zgłosić reklamację w przypadku niezadowolenia z jakości świadczonej usługi.

3.2. Reklamacja powinna być złożona na piśmie lub drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@harmoniakalisz.pl oraz k.mlynarczyk@harmoniakalisz.pl, w ciągu 7 dni od daty wykonania usługi.

3.3. Reklamacja powinna zawierać:

  • Imię i nazwisko klienta,
  • Datę i rodzaj wykonanej usługi,
  • Szczegółowy opis przyczyny reklamacji.

3.4. Gabinet rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni roboczych od jej otrzymania. W przypadku uznania reklamacji, gabinet zaoferuje jedną z następujących form rekompensaty:

  • Powtórzenie usługi bez dodatkowych kosztów,
  • Zwrot pełnej kwoty zapłaconej za usługę.
     

Postanowienia końcowe

4.1. Niniejsza Polityka Zwrotów i Reklamacji wchodzi w życie z dniem jej opublikowania na stronie internetowej gabinetu.

4.2. Gabinet zastrzega sobie prawo do zmiany Polityki Zwrotów i Reklamacji. Zmiany wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej.

4.3. W sprawach nieuregulowanych w Polityce Zwrotów i Reklamacji mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.

Dowiedz się więcej

Voucher HarMonii

Voucher HarMonii

Naszą misją jest  tworzenie przestrzeni,
która słucha ciała i odpowiada na jego potrzeby.

Filozofia HarMonii

Kontakt

Dobrzecka 16/11 
62-800 Kalisz